سحر

گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است

سحر

گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است

ققنوس

همیشه در مواجهه با مشکلات، ـ که یکی دو تا هم نبودند ـ  میگفتم : من دایناسور نیستم که منقرض بشم. من سوسکم. 350 میلیون سال قدمت دارم. به این سادگی‌ها از میدون به در نمی‌شم.

واقعاً هم همیشه با جون‌سختی ادامه دادم.

اما امشب فهمیدم که درسته که من دایناسور نیستم که منقرض بشم اما سوسک هم نیستم که برم تو فاضلابها قایم بشم.

من ققنوسم.

هر بار تازه و از نو زاده می‌شم.
هر بار سحر جدید متولد می‌شه.
شما الآن با یه سحر جدید آشنا می‌شید.
سحری که از نو شروع کرده است.
سلام              و                       بسم‌الله ...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهنگ سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ق.ظ http://2kooleposhti.blogsky.com

سلام سحر خانم

سلام و ممنونم از بازدیدتون

نرگس سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:05 ب.ظ http://hoz-khaane.blogsky.com

سلام سحر جان خوشحالم که دوباره می نویسی.

اصلا به عشق این می‌نویسم که تو بخونی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد