سحر

گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است

سحر

گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است

فردا رو کی دیده؟

یکی از این فیلم‌هایی که توش دختره و پسره به هم می‌گن:‌ عزیزم تو از چه رنگی خوشت میاد؟ از آب‌هویج خوشت میاد یا از آب‌سیب؟ چی شد که با من ازدواج کردی؟ و ... را با علی مسخره می‌کردیم، که از علی پرسیدم: حالا تو از چه چیز من خوشت اومد، که با من ازدواج کردی؟

گفت: از حرف زدنت، جواب دادنت. از جواب دادنت خیلی خوشم اومد.

.

.

.

حالا ببینید من چه شکلی می‌شوم، وقتی چندمین سالگرد ازدواجمان می‌پرسم: علی جان، چه چیز منو دوست نداری و ترجیح می‌دهی تغییر کند؟ و او بگوید: جواب دادنت. تو خیلی جواب منو می‌دی!

نظرات 3 + ارسال نظر
اتومات یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://auto3.mihanblog.com

سلام
با استفاده از لینک باکس جدید اتومات:
آمار خود را بالا ببرید
رتبه خود را در موتور های جستوجو بالا ببرید
وبلاگ خود را پر محتواتر کنید.

چرا از این لینک باکس استفاده کنیم؟
پایین بودن حجم آن به دلیل عدم وجود بنر های تبلیغاتی و عدم وجود لینک های ثابت در این لینک باکس و بدون هیچگونه جاوا اسکریپی
با توجه به موارد بالا سرعت لود شدن وبلاگ شما کم نخواهد شد.

بجنبید هر چه زودتر بهتر

بابک.پ.25 یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://bishehsar.blogsky.com

والله چی بگم
می ترسم بخندم و به سر خودم بیاد
ولی خب مهم اینه که خوشبختین، مگه نه؟!

محمد دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.noosar.blogfa.com

سلام براتون آرزوی خوشبختی دارم. خوشحال می شم به داستانک هایم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد